ادکلن آکوا دیوینا بولگاری | Bvlgari Aqva Divina

1/230/000تومان

توضیحات

ادکلن آکوا دیوینا بولگاری | Bvlgari Aqva Divina

بولگاری یک شرکت کالاهای لوکس ایتالیایی که توسط سوتیریوس وولگاریس در سال ۱۸۸۴ تأسیس شده است. مغازه اصلی این کمپانی در سال ۱۹۰۵ گشوده شد. سریعا به شهرت و موفقیت دست یافت. این برند که در ابتدا به لطف جواهرات فاخرش به شهرت رسید،.کم کم محصولات تولیدی را به ساعت مچی، اکسسوری، کیف دستی، عطر و هتل نیز گسترش داد. نخستین عطری این برند در سال 1992 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن آکوا دیوینا بولگاری | Bvlgari Aqva Divina در سال 2015 به بازار عرضه شد. آکوا دیوینا اولین محصول آکواتیک برند بولگاری برای بانوان است. این عطر برای روزهای تابستانی و بهاری بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

به‌ محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، نمک و زنجبیل خواهید شد.که این ترکیب تند و خنک، حس حضور در سواحل اقیانوسی را برای شما تداعی می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر رایحه‌های آغازی به‌سوی رایحه‌های میانی خواهید شد که از ترکیب گل ماگنولیا و میوه‌ی دوست‌داشتنی به تشکیل‌شده‌اند. احساس طراوت و تازگی از نتایج استشمام بوی این ترکیب به شمار می‌آید. پس از مدتی طولانی، رایحه‌های پایانی با وجود نت‌های چوبی، عنبر و عسل جایگزین رایحه‌های میانی خواهند شد.

Bvlgari Aqva Divina پیشنهاد عالی از طرف کارشناسان سایت برای عزیزانی که علاقه‌مند به رایحه‌های خنک هستند. یک انتخاب عالی برای روزهای گرم سال است.

 

کد محصول: jmz313

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن آکوا دیوینا بولگاری | Bvlgari Aqva Divina”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *