ادکلن آماریج ژیوانشی | GIVENCHY Amarige EDT

1/850/000تومان

توضیحات

ادکلن آماریج ژیوانشی | GIVENCHY Amarige EDT

ژیوانشی برند مد، لوازم جانبی و عطر فرانسوی در سال ۱۹۵۲ توسط کونت هوبرت د جیوانچی تاسیس شد. پرفیومز جیونچی در سال ۱۹۵۷ تأسیس شد.  این خانه به دلیل ترکیبی بی نظیر از ظرافت فرانسوی و زرق و برق آمریکایی، که به طور خاص در ظاهر بازیگری به نام آدری هپبورن تجسم یافته به شهرت رسید. اولین عطر مردانه‌ی آن‌ها با نام موسیو د جیونچی در سال ۱۹۵۹ به بازار آمد. ادکلن آماریج ژیوانشی | GIVENCHY Amarige EDT در حجم 100 میلی لیتر است.

این عطر ادکلن در سال 1991 به بازار عطر معرفی شد. ادوتویلت آماریج بی‌نهایت غلیظ و سرشتی فراموش‌ ناشدنی و شادی‌برانگیز دارد. با اسپری Givenchy Amarige بوی نارنگی ماندارین، اقاقیای برزیلی، بهار نارنج، بنفشه، شکوفه پرتقال، آلو و هلو به مشام می رسد. پس از گذشت مدتی رایحه میانی که ترکیبی از رز، گل ابریشم، میخک صدپر، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، گل مریم، انگور فرنگی سیاه، ارکیده و دانه‌های قرمز است، از راه می رسد. در رایحه پایه آماریج جیوانچی بوی دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، سدر، چوب صندل سفید و روایح چوبی به مشام می رسد.

GIVENCHY Amarige EDT پیشنهاد عالی از طرف کارشناسان سایت برای عزیزانی که علاقه‌مند به رایحه‌های گرم و شیرین هستند. یک انتخاب عالی برای روزهای خنک سال است.

 

کد محصول: jmz315

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن آماریج ژیوانشی | GIVENCHY Amarige EDT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *