ادکلن آمبر بالدسارینی | BALDESSARINI Amber EDT

2/600/000تومان

توضیحات

ادکلن آمبر بالدسارینی | BALDESSARINI Amber EDT

برند آلمانی بالدسارینی در سال 1993 توسط ورنر بالدسارینی تأسیس شد. بالد سارینی از طریق خرده فروشی وارد دنیای مد شد و به شرکت هوگو باس ای جی پیوست. این برند اولین مجموعه پوشاک مردانه خود را در سال 1994 به نمایش گذاشت. اولین عطر بالدسارینی در سال 2002 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و به عنوان اولین طراح آلمانی برنده دو جایزه فی فی در سال 2003 شد. ادکلن آمبر بالدسارینی | BALDESSARINI Amber EDT در حجم 90 میلی لیتر موجود است.

این ادوتویلت مردانه در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. با رایحه تلخ و تند در دسته بویایی چوبی شرقی قرار دارد. آمبر مردانه با ترکیب خاص ویسکی و چوب بلوط به عطر شگفت انگیزی تبدیل شده است و حسی سرشار از قدرت و جسارت را با خود به همراه دارد. با اسپری بالدسارینی آمبر بوی نارنگی ماندارین و سیب سرخ به مشام می رسد. این ترکیب نشاط و شادی را به شما منتقل می کند. پس از گذشت مدتی رایحه میانی که ترکیبی از بنفشه و چرم است، از راه می رسد. در رایحه پایه بوی کهربا، وانیل، درخت بلوط و لابدانیوم به مشام می رسد. پخش بو و ماندگاری ادوتویلت بالدسارینی آمبر مردانه بسیار خوب و دلپذیر است.

BALDESSARINI Amber پیشنهاد عالی از طرف کارشناسان سایت برای عزیزانی که علاقه‌مند به رایحه‌های تلخ و تند هستند. یک انتخاب عالی برای روزهای سرد سال است.

 

کد محصول: jmz316

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن آمبر بالدسارینی | BALDESSARINI Amber EDT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *